Kategóriák

Fájdalomcsillapítás

Immunrendszer, belső szervek

Háztartás - otthonápolás

Fogyókúra -diéta -méregtelenítés

Fitness-wellness gépek

Aromaterápia - illóolajok

Személyes higiénia - szépségápolás

Női harmónia

Férfi egészség

Egészséges gyermekek

Kávék, teák, élelmiszerek

TIENS termékek

Ajándék ötletek Hölgyeknek - Uraknak

Sportolóknak - Sportkluboknak

LifeCare termékek

Gépek - készülékek

KIEMELT ajánlatok

Google+

Keleti Egészségkultúra

18 érv, hogy miért igyál zöld teát!

A kínaiak igazi csodaszere már 5000 éve - A zöld tea …

Miért válasszam a TIENS termékeit?

Hogyan segíthetnek a Tiens termékek és az ötezer éves …

Daganatos betegségek - hogyan segít a Keleti medicina?

Rákellenes Világnap - Daganatos betegségek - hogyan …

Kinai medicina tavaszi faradtsagra

Kinai medicina tavaszi faradtsagra

Cordyceps sinensis gyógyhatásai

daganat kezelés, légzés javítás, növelheti a sejt …

Facebook

20 hasznos tipp a fogyókúrádhoz

2018.01.24.

20 hasznos tipp a fogyókúrádhoz

Sokan úgy gondolják, hogy a fogyás csak annyi, hogy valahogy csak lemegy az a többlet súly...
Ez azért nem ilyen egyszerű!

1.      Először elkezd távozni egy csomó, pangó víz, megindul-felgyorsul az emésztés, zsírok távoznak az emésztőrendszerből, majd a testszövetekből.

2. Méregteleníteni kell az összes kiválasztó szervet, az érrendszert, nyirokrendszert.

3. Csökkenteni kell a gyulladásokat,

4. pótolni kell a hiányzó vitaminokat-ásványi anyagokat, nyomelemeket.

5. Helyre kell állítani a bélflórát (pre-probiotikumok)

6. Több folyadékot kell inni,

7. életmódot kell váltani - táplálkozás, mozgás, vízivás, stresszoldás.

8. Hogyan tudsz többet inni? Beállítod a telódat, hogy jelezzen óránként, vagy vannak letölthető applikációk. Amikor jelez a telód, igyál meg másfél-két dl vizet (bubimentes víz, vagy meleg zöldtea, méregtelenítő tea, meleg zöldségleves, smoothie)

9. Több nyers zöldséget, gyümölcsöt fogyasztani, kevesebb kalóriát bevinni, többet elégetni (séta, futás, egyéb sport)

10. Elegendő időt kell rászánni a fogyásra... ahány éve van túlsúly, annyi hónapot rászánni, akkor nem lesz jojóeffektus, és nem fog lógni a bőr.

11. Vitalizálni kell a szervezetet, hogy ne merüljenek ki az energia tartalékaid - ne legyél még fáradtabb, mint eddig voltál.

12. Hetente, ugyanabban az időben mérni kell az eredményeket, és leírni egy füzetbe/ telódba. Pl mindig vasárnap reggel, éhgyomorra mérjél. Kg, cm ....

13. Nem bepánikolni, ha eltelt már 2-3 hét, és egy dekát sem fogytál, sőt, híztál 5 gr-ot, ugyanis leginkább a 3. héten kezd történni valami.

Ettől is el szoktak rettenni:

14. Mikor beindul a méregtelenítés, az addig szunnyadó méreganyagok bekerülnek a vér-nyirokkeringésbe. Ez okozhat átmeneti fáradtságot, émelygést, hányingert, általános rosszullétet, rossz közérzetet, fejfájást….

15. ilyenkor lehet csökkenteni a bevitt készítményeket, vagy 1-2-3 nap szünetet tartani, pihenni, vízivást tovább folytatni, majd újra folytatni a megkezdett kúrát.

Amire még szükséged van:

16. kitartás, hogy ne hagyd félbe az első sikertelenségnél

17. Cél – méretben, súlyban, határidő - leírva

18. HIT – magadban, hogy képes vagy megcsinálni

19. Segítség – aki ha kell tartja a lelket benned -

20. keress meg, hátha Neked is tudok segíteni... komplex csomagokat tudunk összeállítani, melyek segíthetik fenti célok megvalósítását.

Fogyást segítő termékeink

Fogyást támogató szolgáltatásaim

vissza