Kategóriák

Fájdalomcsillapítás

Immunrendszer, belső szervek

Háztartás - otthonápolás

Fogyókúra -diéta -méregtelenítés

Fitness-wellness gépek

Aromaterápia - illóolajok

Személyes higiénia - szépségápolás

Női harmónia

Férfi egészség

Egészséges gyermekek

Kávék, teák, élelmiszerek

TIENS termékek

Ajándék ötletek Hölgyeknek - Uraknak

Sportolóknak - Sportkluboknak

LifeCare termékek

Gépek - készülékek

KIEMELT ajánlatok

Google+

Facebook

A cink szerepe a fogyókúráknál

2012.11.24.

A cink szerepe a fogyókúráknál

A cink egy különösen rosszul hasznosuló, nagy felszívódási veszteséggel bíró esszenciális nyomelem, mely ennek ellenére több mint 100 enzimünk alkotórészeként számos fiziológiai folyamat kritikus eleme.

Cink-laktát – a fém tejsavas formája, amely a legkönnyebben szívódik fel az emésztőrendszerben.

A felnőtt ember átlagos napi cinkszükséglete 10-30 mg; terhes nőknek 30 mg; csecsemőknek 3,5 mg; gyermekeknek 10 mg, serdülőknek 15 mg.

A cink élettani szerepe:

Fontos szerepet lát el az anyagcsere szabályozásában, az enzimek működésében, illetve segít beállítani a vérünk sav-bázis egyensúlyát.

Befolyásolja a növekedést, tesztoszterontermelést, az inzulin működését, a szénhidrát-, zsír- és fehérje-anyagcserét, szabályozza az izmok rugalmasságát, szerepe van az agyműködésben

A cink egy különösen rosszul hasznosuló, nagy felszívódási veszteséggel bíró esszenciális nyomelem, mely ennek ellenére több mint 100 enzimünk alkotórészeként számos fiziológiai folyamat kritikus eleme.

A testsúlycsökkentés vagy akár növelés, az ideális testsúly beállítása csak akkor mehet végbe, ha a szervezetünk nem szenved hiány ásványi anyagokban és vitaminokban.

A cink – akárcsak a többi fontos elem – szervezetünk egészséges működése és a sikeres fogyókúra szempontjából is létfontosságú. A szénhidrát-, a fehérje- és a zsíranyagcsere lebonyolításában a cink az egyik legfontosabb résztvevő nem csoda hát, hogy a fogyókúrához feltétlenül szükséges. Szervezetünkben egyébként az izmok, a csontok, a vese és a bőrünk is nagy mennyiségben tárol belőle.

Sportolóknak nagyobb mennyiségben kell a cinket pótolniuk, mivel a fokozott anyagcsere jobban kiüríti a testükből.

A kutatók következtetései szerint az elégtelen cink ellátottság csökkenti a tesztoszteron és lutenizáló hormon szintjét, miközben befolyásolja a perifériás tesztoszteron konverziót és a nemi hormonkötő receptorok szintjét, így negatívan befolyásolja a férfi nemi működést. A cink a férfi féme, 30 éves kor fölött, és sportolóknak elengedhetetlen a cink pótlása!

Sok cinket tartalmaznak a húsok és a húskészítmények, a máj, a tej és a tejtermékek, a tengeri eredetű élelmiszerek, a kagylók, a rákok, a gabonacsíra, a hüvelyesek, az olajos magvak, a zöldségek

anyagcsere,enzimek,sav-bázis egyensúly,növekedés, tesztoszterontermelés, inzulin működé, szénhidrát-, zsír- és fehérje-anyagcseet, iizmok,agyműködés,testsúlycsökkentésfogyókúra,ásványi anyagok,vitaminok,csontok, vese,bőr,Sportolók,tesztoszteron,férfi nemi hormonok,

Cink-laktát – a fém tejsavas formája, amely a legkönnyebben szívódik fel az emésztőrendszerben.

A felnőtt ember átlagos napi cinkszükséglete 10-30 mg; terhes nőknek 30 mg; csecsemőknek 3,5 mg; gyermekeknek 10 mg, serdülőknek 15 mg.

A Tiens Biocink kapszula: Cink-laktát formájában tartalmaz cinket, melyet szervezetünk a legkönnyebb felszívódás miatt jól tud hasznosítani (16 gr/kapszla)

vissza