Kategóriák

Fájdalomcsillapítás

Immunrendszer, belső szervek

Háztartás - otthonápolás

Fogyókúra -diéta -méregtelenítés

Fitness-wellness gépek

Aromaterápia - illóolajok

Személyes higiénia - szépségápolás

Női harmónia

Férfi egészség

Egészséges gyermekek

Kávék, teák, élelmiszerek

TIENS termékek

Ajándék ötletek Hölgyeknek - Uraknak

Sportolóknak - Sportkluboknak

LifeCare termékek

Gépek - készülékek

KIEMELT ajánlatok

Google+

Facebook

Triatlon után - izomláz nélkül

2011.07.30.

Triatlon után - izomláz nélkül

Már a kezdetekkor feltűnt, hogy az edzések utáni légszomj csökken, gyorsabban áll vissza a pulzusom nyugalmi állapotba.

Vélemények, tapasztalatok – egy sportoló Győrből

Pozitív tapasztalataimat szeretném megosztani Veletek.

Kb. 1,5 hónapja kedves Barátunk, B. Kata Győrből megkeresett minket, hogy van egy lehetőség, amivel tehetünk az egészségünkért.

Úgy éreztem pont kapóra jön, mert éppen készülök a magyar hosszú távú triatlon versenyre, az Ironman-re.

Megrendeltük tőle az Oxigénes szifont, és elkezdtük rendszeresen (napi 1 literrel) fogyasztani.
Már a kezdetekkor feltűnt, hogy az edzések utáni légszomj csökken, gyorsabban áll vissza a pulzusom nyugalmi állapotba.
Javaslatára, kipróbáltam edzés közben is, frissítőként.
Ebben párom, Judit volt segítségemre, aki a szombati napját Rám áldozva jött, és segített.

Ezen a szombati napon, egy reggeli cseszneki biciklizéssel kezdtem (115km), ami előtt és után, kb. fél liter Oxigénes vizet fogyasztottam, majd utána Judit kíséretével megkezdtük a 26km-re tervezett futást.

Az Oxigénes vizes frissítést 20 percenkéntire "lőttük" be.
Elég vicces volt, mikor futottam az út szélén, kezemben egy szódásszifonra emlékeztető tárggyal. :O)

Érdekes volt, hogy a futás egyenletesen, jó tempóban ment. A 26. km-nél eszméltünk fel, hogy bizony egy táblánál rossz irányba fordultunk, ennek következtében a táv 35 km-re sikeredett.
A frissítések a táv vége felé már 10 percre csökkentek, és így minden gond nélkül sikerült teljesíteni!

Másnap reggel az izomláz minimális volt, mikor kezdtem a reggeli úszást, a könnyű bemelegítő futás után. És délután jött a 26 km futás, aminél hála kedves frissítő Páromnak Juditnak, és természetesen az oxigénes víznek, nem volt semmi probléma. Itt a frissítéseket már az elejétől automatikusan 15 percre "lőttük" be.
És lássatok csodát, hétfőre sem jött ki nagyobb izomláz, és reggel vidáman, mosolyogva vághattam neki az úszásnak.


Köszönettel: Kovács Péter Győr


További infó a Szuperoxigénezett vízről >>>

 

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!